Murfatlar Vinul pregătește lansarea unei campanii de imagine intitulată „Murfatlar Vinul. Jumătate vin, jumătate viață”; o campanie care arată într-un mod foarte cinematic și inedit cât de aproape se împletesc momentele de consum ale vinului cu momentele importante din viața noastră.
„Prin noua campanie ne-am propus să le arătăm oamenilor că în viață totul ține de perspectiva din care privești lucrurile. O vorbă de la noi din vie spune că paharul se umple pe jumătate cu vin ca să lăsăm loc pentru experiențe, momente, amintiri și restul lucrurilor care contează cu adevărat în viață!”, a declarat Cosmin Popescu, Managing Partner Murfatlar Vinul Romania SA.
Strategia de repoziționare Murfatlar Vinul și noua platformă de comunicare „Jumătate vin, jumătate viață” au ca element principal un spot TV plin de emoție care a fost realizat de celebrul regizor irlandez Laurence Dunmore și a beneficiat de un buget impresionant, de peste 250.000 euro.
Execuția TV pentru noua campanie Murfatlar va avea 2 variante, una de 60’’ și una de 30’’ și va rula pe cele mai importante posturi de televiziune din România: Pro TV, România TV, Antena 3 CNN, Acasă TV, Prima TV, Digi 24, AMC, Film Cafe, Pro Cinema, Cinemaraton începând cu data de 17 noiembrie, beneficiind de un buget media de peste 2 milioane de euro.
Pentru că Murfatlar își dorește să spună povestea vinului unui public cât mai larg, campania de comunicare are și o amplificare în digital – website display, YouTube, Facebook, Instagram.
Spotul TV de 60’’ poate fi văzut și pe paginile de social media ale companiei:
Întreaga campanie de imagine a fost realizată în parteneriat cu agenția PROPAGANDA, care a dezvoltat atât strategia de repoziționare a brandului Murfatlar Vinul, cât și conceptul platformei de comunicare. Prin conceptul „Jumătate vin, jumătate viață”, Propaganda a reușit să încorporeze într-o manieră unică viziunea companiei Murfatlar Vinul și să transmită un mesaj plin de optimism către publicul larg.